cheats fusk

Hej nu ska jag visa er några cheats som jag har hittat. först måste du göra på ditt spel sv_Cheats 1 sen kan du börja cheata en av dem bästa cheaten först kan det vara lite kompilserad cheat. det här fusket ser du genom väggar med. r_drawothermodels 2 nu är det ett fusk som är ganska vanligt noclip  sv_gravity sen gravity bara sen ett fusk som bara funkar på vissa spel god ifall det inte funkar med att skriva god prova med god 1 annars kan du inte göra det på spelet ett annat cheat som man ser genom väggar med mat_wireframe 2 och nu kommer några som bara funkar på left 4 dead give pain_pills give firstaidkit give rifle give autoshotgun give hunting_rifle give pistol revive givecurrentammo ger max ammo sv_infineti_ammo 1 give health nu några till call of duty 5 g_gravity nummer g_speed nummber.

VARNING dem här fusken funkar bara på dina egna servrar och du måste ha console jag kommer säga hur man skaffar det i nästa ska jag skriver om cheats.


Kommentarer
Postat av: Gumlan

Hej Alex!

Vilken fin blogg du har fixat! Men du, man ska inte fuska med tv-spel.... det är väl Fusk?

Ha det så bra!

:)G

2010-10-06 @ 09:15:46
Postat av: björne

vilket spel gäller cheatsen?

2010-10-06 @ 10:40:42
Postat av: Morfar

Förstår ingenting av det du skriver, men det är säkert bra. Kör på!

2010-10-06 @ 18:52:50
Postat av: per

din blogg är bäst! skriv mera :)

2010-10-07 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0